Rabu, 4 November 2009

Staff Inter Dept. Games - November

Uihh.... lama x mengupdate blog rupanyer... xder bahan 'special' pun nak diceritakan... Rutin hidup cam biasa...

Lepas raya... semua kembali seperti biasa... Aktiviti2 berjalan seperti di rancang... Terbaru pun pasal second phase 'Staff Interdept.' kot...

Volleyball team.... x langsung terjangka dalam fikiran... aku akan join sukan ni... Bukan apa, mmg aku x der basic n knowledge langsung psl sukan yg satu ni... Kira 'bidan terjun' jek la.... Nak di jadikan cerita, pada date pertandingan tu... 2/3 org player volleyball terpaksa mengikuti program lain yg memang dah di atur oleh kulliyyah dll. Atas dasar 'sahabat dan cintakan sukan' aku menerima pelawaan utk mgantikan tempat2 kosong yg ada... walaupun 'half hearted' sebenarnya... Yelah, aku mmg x tau undang2 dan teknik bermain volleyball yg betul... Serba salah sebenarnya... Nak menolong, cuma takut aku langsung merosakkan preparation team tu... yg mmg aku tau dah agak lama start training...

Tapi, aku cubalah jugak... Jgn sampai x cukup player pulak... Mmg dahsyat jugaklah main volleyball nih... Kalau tgkkan apa jadi ngan tangan aku... hihihihi... mmg x mo main dah la jawabnyer... Lebam sana sini, dah serupa kena dera plak... Kekekeke... Kira mmg hebatlah depa2 yg terer main tu... Tabiklah kat depa...

Alhamdulillah, gabungan players 'pandai' dan 'x pandai' kami berjaya jugaklah dapat 2nd place... Hihihi... Tentu aku la yg byk buat 'slack' dlm team tu... Sorilah ye, kengkawan... Nak wat camner, dpt pganti yg memang 'zero' gitulah jadinyer...

Apa2 pun... alhamdulillah... moga2 team volleyball akan mencapai kejayaan gemilang di masa2 akan datang... Teruskan usaha anda semua... Go! Go! Chayok!!!

Pada team olahraga dan kayak... Tahniahlah kerana berjaya membawa pulang berkarung2 emas ke Kuantan... U all memang 'BEST' laaaaa... Hehehehe...

Tiada ulasan: