Isnin, 25 April 2011

Cerita 'KUTU'

Eh!!! Kutu??? Eeeeeeeeeeeeee....... Takutnya...
Tapi, kisah kutu yg nak ku kongsi ceritanya ni... x membahayakan orang insya allah... membahagiakan adalah... hehehehe...

Kutu spesies mana la yg membahagiakan agaknya... Ngeeeeeeee.... Sure semua dah tau 'kutu' yg mana ni kan? kan? kan?

Nak dijadikan cerita... kutu yg membawa kebahagiaan ni... lain plak ceritanya pd aku... Agak kurang membahagiakan hidup... Sudah lama, mungkin dah di lupakan dek sebahagian atau kesemua ahli gabungan kot... Tapi, nampaknya aku x boleh lupa...

Pasal masih ada yg tertunggak, yg belum ku terima... Adoyai!!! Payah nak cerita bila kes cengginikan????

Sape yg salah? Aku atau org yg menangguh itu??? Apala nasibku ini... pada sape la aku nak mengadu nasib??? Ada mana2 pihak berkuasa ke sudi menerima rungutan ku ini?? Hihihi...

Nampaknya... seperti biasa... kembalilah kita pd Yang Maha Berkuasa... Moga2 Allah lembutkan hati pada si dia utk selesaikan segala yg masih tertunggak... kasihanilah aku ni...

KUTU... OOOO... KUTU...

itulah nasib ku...

4 ulasan:

Lieza berkata...

adehhhhh perit wooo.. time orang.. langsai je kita bagi.. time kite kalau tertunggak... hurmmmm nasib3.. sabo ye kak??

eiyda berkata...

itulahkan... nak mintak... mcm duit org plak yg kita nk mtk tu... dah besor patut pk la sendiri kan... payah bila kena cenggini...
serik pon ada jgk... adoyai!!! sabo jek la... kot terlupa, x taulah pulak... mudah2an dia ingat la apa yg belum dia langsaikan... ameen!!!

Salehuddin Lokman berkata...

itu la lain kali ajak saya ni main kutu hehe

eiyda berkata...

den maleh da nak pk pasai kutu nih... lagi seksa dr kena serang dek binatang nama kutu tuh!!!
serik no...