Isnin, 18 Julai 2011

I Like...

١ﻠﺴﻼﻢ ﻋﻟﻴﻜﻢ ﻮ ﺮﺤﻣﺔ ﺍﻠﻟﻪ ﻭ ﺑﺮﻜﺎﺗﻪ

Huuuuuuuuuuuuu..... lama jugak meninggalkan kampus.... meninggalkan tugas rutin pejabat dan menggantikan sebentar dgn tugasan tambahan (ini kes cari pasallah ni...)

Bbrp hari mengerah keringat (cekunun)... duduk di kerusi Pengurus Pasukan Bola Tampar Wanita U kami ke Kejohanan Sukan Staff Universiti Malaysia di Melaka.... (first time ever.... mencuba utk menggalas tanggungjawab baru... sambil mengasah bakat diri... hehehe.)


Huh!!! Berat sebenarnya tugasan ni, tapi cuba jugalahkan... tambahan kepercayaan dah diletakkan di bahu kita... cuba ajelah yg terbaek!!! (walaupun tah apa2...)

Banyak yg aku belajar dan banyak yg perlu aku perbaiki.... Harapkan pengalaman sendiri semasa menjadi atlit utk acara berpasukan... sedikit sebanyak membantu tugasan aku... dan yg penting kerjasama semua ahli pasukan...

Pengalaman pertama aku dan juga pengalaman pertama team volleyball... kami sedar masih byk kekurangan dan ilmu yg perlu ditimba.... tempoh x sampai sebulan berlatih , mmg x mencukupi... nampaknya kenalah mereka berterusan berlatih... Insya Allah, nnt pasti membuahkan hasil... tapi, taulah... dalam lingkungan umur sekarang bukan mudah nak dptkan komitmen player utk berlatih secara intensif...

Mudah2an.... dptlah kerjasama drp kakitangan lain yg berbakat... dan, usaha mereka akan membuahkan hasil yg baik.... Insya Allah.

Aku masih belum ada keputusan, sama ada nak meneruskan perjuangan bersama2 mereka sbg pengurus atau tidak... itupun, entah masih khidmat aku diperlukan atau tidak... kekekeke...

Tunggu!!!!

* Yang penting di SUKUM 36 ni aku dpt jumpa kengkawan lama (Julie) and also my ex-coach and officer of UiTM (Kak Haslah n lain...)

2 ulasan:

Lieza berkata...

i like too.. bila la saye dapat p wakil u pulak.. hik hik hik.. kalai ade mungkin nak usaha untuk sukan petangue.. hik hik hik

eiyda berkata...

niat kena ada... plus usaha... insya allah... moga2 termakbullah impian lieza tu...

cubalah sungguh2, next year maybe sukan staff buat kat kuantan... alang2 sport complex dah ada ni... apalagi... gunalah dgn sebaik mungkin... hehehe...