Jumaat, 17 April 2009

New experience...

Salam.... Hmmm.... Dah di penghujung minggu yg ke-3 dlm bulan April nampaknyer... Sat aje masa berlalu... Aku nak bercerita pasal experience baru aku sepanjang minggu ni... Utk Staff Games Interdept., aku join team volleyball. For the first time aku cuba main game ni... Bukan apa, nak mencukupkan player sebenarnya... hehehehe... Aku x penah main, x taulah... Mcm biasalah aku nyer motto 'belasah jek la"...

Monday evening, first game ngan Team Kucar-Kacir (tapi, x kucar kacir pon sebenarnya)... we all yg kucar kacir sokmo2nyer... Hihihi... Kucar kacir tang nak mendapatkan players dan x training... mmg haru birulah jwpnnyer... Tapi, alhamdulillah menang jugak ptg tu... wpon kemenangan tipis jek (kui.. kui...kui).

Next game patutnyer on Wednesday, tapi hujan turun dgn lebatnyer hingga ke malam... So, tundalah ke esok pulak. On Thursday... 2nd game ngan LIBAHs... Tah naper, semua mcm x bmaya jek... Risau kot, biasalah... x training, masa nak lawan baru kecut perut... Hehehehe... Sesal kemudian, x bguna... Dan, kami kalah.... huhuhu...

Maka layaklah kami ke perlawanan 3/4 jek... kira oklah tu... Bertemu ngan MAIN Team... Walaupun hujan dan baru abis game... Kami lawan jek la... Nak abiskan arini jugak, maleh nak kena sambung lai... MAIN Team pun 5 org jek... oklah tu... kira balance lah... Hahahaha...

Game ni, semua nampak ok plak... Alhamdulillah kami menang, wpun rubberset. Dptlah No. 3.... yeyeye... Hari pun dah gelap, dah nak malam... Akhir kata... best gak main volleyball ni... cuma sakit tangan sket la... x pandailah katakan... next year tgklah... klu x cukup player, aku join lagi kot.... hehehehe... harapnyer dah ramai yg available bole main masa tu... takyahlah aku menyibuk2 dlm semua game...

Tiada ulasan: