Isnin, 11 Mei 2009

Sambutan Hari Ibu... 2009





Ahad, 10 Mei 2009... Sambutan Hari Ibu utk tahun 2009 di seluruh dunia... Kami mmg x buat sambutan yg happening pun... Sederhana jek... (ye ker, naik senak perut aku makan spjg hujung minggu ni...) Wakakaka... 9 Mei, besday adik aku... agenda makan kami dah start drp Jumaat mlm... beli sate. Sabtu tu, kakak aku buat kek oren... ptg kami buat pulak mee kari... Arghhh!!! Kenyang giler dah tu...

Ahad sempena Hari Ibu... kami buat mee goreng basah. Kakak buat kek coklat... Mlm beli sate sikit dan aku buat kek biasa yg colourful... (kalau sempat, aku amik gambar kek yg sungguh menyerlah kalernyer tu... sampai kena sound ngan mak aku... kikiki)


preparation nak buat kek... hehehehe

Mmg kebiasaan kami, buat makan2 jek la sikit... Hadiah2 ni, x menjadi trend pulak... Tgk apa anak sulung aku bagi... dia ada btau nak soh abah belikan jam utk aku... tapi, aku dah ada aku kata...


surat... siap masuk dlm sampul surat tu... huhuhu

Aku pun x der nak komen byklah bab hari ibu nih... cuma, mmg bukan mudah menjadi seorang ibu... nak kena byk bsabar dan kuat semangat... Apa yg kita rasa, itu jugaklah susah payah 'ibu' kita dulu... silap2 lagi susah drp kita... bukan apa, mcm aku anak br umur 6 tahun... rasanyer byk lagi perkara2 yg bakal aku lalui... so, harapnyer aku dpt menjadi ibu yg baik dan dpt membesarkan anak2 aku menjadi anak2 yg soleh dan solehah... amin...

Kepada ibu2 semua... selamat hari ibu... dan buat ibu tersayang... susah payah mak membesar dan mendidik ida selama ni, mmg x terbalas... TERIMA KASIH byk2. dan hanya ALLAH yg mampu membalasnya.. Moga2 mak sentiasa di Lindungi dan di Rahmati ALLAH... Aminn...

2 ulasan:

namzahs berkata...

Selamat Hari Ibu

eiyda berkata...

tq... next month, father's day lak... hehehe