Khamis, 26 Mac 2015

Penawar Lelah

Kesian tengok anak-anak bila diserang lelah. Serba tak kena. Baring tak selesa, duduk pun sama.

Kalau anak teruna saya, bercakap tak mau... makan-minum pun tak lalu.  Sayu bila melihat keadaan dia.

Syukur alhamdulillah setakat ini.. biarpun kadang-kadang dia diserang, tidaklah sampai ditahan di wad.  Masih berhasil melalui ubat-ubatan.

Tapi, kali ini saya berusaha dengan salah satu produk keluaran shaklee... omega guard...



Seronok betul rasa hati selepas 2,3 hari saya cuba berikan dia dengan omega guard ini... dia beransur baik dan boleh dikatakan hampir 90% kesihatan kembali normal.

Sebenarnya dah lama saya diberitau tentang kegunaan supplemen omega guard ini, terutama buat anak-anak sekolah dan juga untuk anak-anak yang sering diserang asma.  Alhamdulillah, kali pertama menggunakannya, saya mendapat keputusan positif dan sesuai dengan anak saya.

Jadi, kawan-kawan pembaca yang mungkin mempunyai masalah yang sama seperti saya... bolehlah cuba suplemen ini.  Kita berusaha, moga-moga anak-anak atau kita sendiri mendapat kesihatan yang baik  dengan izin Allah.  Pada yang nak mendapatkan bekalan suplemen, boleh inbox saya ye...


Tiada ulasan: