Sabtu, 21 Mac 2015

Bengkel Nutrisi Shaklee

Perasaan asal... memang segan bangat. Yelah, niat memanglah nak menambah ilmu didada cuma memandangkan memang zero ilmu didada tu membuatkan saya malu-malu kucing nak melangkah masuk ke dewan. Namun, ku cekalkan hati dan semangat didada... mudah-mudah byk ilmu yg dapat dicedok hari ini...

Terasa semakin cuak, bila bengkel bermula dan trainer maklumkan bahawa sehabis semua sessi... bakal diadakan kuiz... huhuhu... apa la nak jawab nanti agaknya.

Ku cekalkan hati... terus cuba melapangkan dada dan minda untuk menerima ilmu baru dari bengkel yg saya sertai hari ini.

Dipendekkan cerita, bengkel nutrisi ini memang secara langsung mengupas tentang semua produk keluaran shaklee, bahkan lebih byk info tentang shaklee sendiri yang saya perolehi. Memang tak rugi... puashati, seronok... kerana bukan sahaja dapat mengenali shaklee tapi juga dapat menambah kenalan.

Saya dah tau dan dah merasai kebaikan produk-produk Shaklee.  Anda pembaca bila nak mencuba? Jangan tunggu lagi, kalau nak tau boleh hubungi saya...


Tiada ulasan: