Selasa, 27 Oktober 2015

Kisah Nutriferon

Alhamdulillah.

Hujung minggu ku, walaupun suram aje... sesuram cuaca yang berjerebu dan mendung tapi tak berapa nak hujan tu...  terselit sinar kegembiraan...

Kisahnya...

Di petang hari Sabtu, sambil-sambil skroll FB... aku ternampak status yang bertanya tentang Nutriferon Shaklee untuk kegunaan segera...

Dalam hati terasa yang ibu ni mencari penawar untuk anak yang demamkah???  Rasanya boleh dibantu ni...

Aku memberi respon di FB.  Disahut semula oleh ibu itu.  Tapi entah kenapalah agaknya... harinilah applikasi telefon ku membuat onar...  Hati dah cuak...geram... eiiiii....

Tapi, cepat-cepat mencari penyelesaian...  disebabkan arini WhatsApp dah expired belum sempat install, FB messenger pun nak di download baru jugak... aku minta dia hubungi aku menerusi sistem pesanan ringkas akhirnya...

Ya Allah... kenapa agaknya masa ni semua menduga akukan...  Takpelah, aku redha aje...  Kalau rezeki, memang tak ke mana... kan???

Alang-alang dah masuk waktu Asar... aku pun bersolat... siap bersolat baru menyambung proses jual-beli kami...

Selepas semua dah sedia, kami pun menuju ke alamat destinasi yang telah diberi...  membuat fast delivery nutriferon di petang hari...

Selesai bercerita bagaimana penggunaannya... kami beransur pulang.  Mudah-mudahan ibu itu dipermudahkan urusannya.  Segeralah anaknya kembali sihat.  Biasalah, bila demam... bukan anak aje yang tak lena tidur... ibu ayah pun tentu sama.  Sebab nak sentiasa memantau suhu badan anak.

Sama juga dengan aku sendiri.  Cuma, sejak Shaklee bersama kami... alhamdulillah... taklah risau melampau... semua kami dah standby untuk kecemasan.  Nutriferon sebagai immune booster... Basic H untuk kami buat air rendaman tuala untuk basahkan badan mereka.  Performance Drink pulak untuk minuman mereka paling utama untuk mengelakkan dehidrasi...  Syukur sangat, at least untuk melalui malam mereka diserang demam dan sebelum boleh berjumpa doktor... taklah scary sangatkan...

Supplemen yang boleh membantu kami menghadapi serangan demam.  Alhamdulillah.

Pada yang memerlukan stok ,boleh aje hubungi saya:

Tel./ WA: 010-5708080
FB : Rosnida eiyda
Insta : eiyda_rosnida


Tiada ulasan: